Mic-dejun: ou ochi pe pat de spanac


In weekend-uri, cand am ocazia sa imi prepar micul-dejun, eu am mari probleme cand e sa aleg ce sa fac. De la un moment dat te saturi de omleta sau oua ochiuri si ma tot intreb ce sa pregatesc. Eu nu am bolul de cereale pe lista micului-dejun, asa ca de cele mai multe ori oul este personajul principal. Am gasit printre pozele mele facute cu telefonul mobil si poza de mai sus. Nu e mare lucru ce propun eu aici: e doar o optiune pentru cei plictisiti de omleta si ochiuri cu bacon.

Reteta:

  • un ou
  • spanac proaspat
  • un sfert de ciabatta de la Mega Image
  • sare de mare proaspat macinata😉
  • piper negru sau alb proaspat macinat
  • unt pentru intins

Cum se face😉 :

  1. Taie ciabatta pe lung si prajeste feliile. Taie o felie in jumate.
  2. Intr-o oala, pune niste apa la fiert. Cand apa fierbe, scufunda spanacul in apa si opareste-l 3 minute. Scoate-l pe o farfurie si asezoneaza cu sare si piper.
  3. Prajeste oul moale in ulei de floarea soarelui. Daca stii sa fierbi oul in apa (poached egg) poti sa mergi si pe varianta asta.
  4. Pe sfertul de ciabatta uns cu unt, pune putin spanac scurs de apa pudreaza cu sare si piper si deasupra pune oul. Repeta operatia de pudrare cu sare si/sau piper sau mai stiu eu ce mai vrei tu.

PS: stiu ca e penibila reteta asta si ca nu e nevoie sa fie detaliata. Am vrut doar sa dau o idee si am pastrat detalierea retetei asa cum am incercat sa fac la toate retetele de aici.

Later edit (17.08.2010 12:46): mi-am adus aminte ca oul din poza nu a fost prajit ci a fost fiert in apa (poached egg). Am sa pun mai tarziu si cum am facut oul ala… ca sunt niste chestie secrete si cu el.

Si mai Later edit (17.08.2010 13:24): Am descris si metoda de obtinere a oualelor fierte.

Lasă un răspuns

